۱۳۸۷ بهمن ۲, چهارشنبه

سالروز تخريب حرم مطهر امام هادي و امام حسن عسکري تسليت باد






بسم الله الرحمن الرحيم
قل لا اسئلکم عليه اجرا الا الموده في القربي_بگو(اي پيامبر)من هيچ پاداشي از شما بر رسالتم درخواست نميکنم مگر محبت و دوست داشتن نزديکانم(اهل بيتم) شوري ايه 23
باز هم محرم الحرام فرا رسيد و باز هم مصيبتي ديگر قلب امام زمان(عج) را فشرد باز هم خاطره بقيع ويران در دلهاي عاشقان زنده گشت و باز هم دست مسلمان نماهاي شيطان صفت مصيبتي بر خاندان مطهر رسول الله(ص) وارد ساخت . اري بيست و سوم محرم است سالروز تخريب حرم مطهر امام هادي و امام حسن عسکري(عليهم السلام) مگر خاندان ال الله و فرزندان رسول الله(عليه السلام) چه گناهي مرتکب شده اند که بعد از 1200 سال از شهادتشان باز هم دست کينه و دست حسادت و دست بعض اين مصيب و اين فاجعه را صورت داد.ايا اين است سزاي رسول خدا ؟ ايا اين است سفارش خداوند در قران کريم به خاندان پيامبر حبيب و عزيزش؟ ايا اين محبت است نسبت به اين خاندان؟
نميدانم انان که ادعاي مسلماني ميکنند چگونه دست به اين اعمال ميزنند؟
نميدانم علماي انها که فتواي اين جنايت را ميدهند از کدام ايه قران کريم و کدام سنت اين دستور را گرفته اند؟
نميدانم و نميدانم و نميدانم؟
از خداوند متعال خواستار هدايت براي همه ما مسلمانان و فهم و شعور حقيقي از اسلام ناب محمدي(صل الله عليه و اله) و سير در راه وسيرت رسول اکرم و اهل بيت مطهرشان(صلوات الله عليهم) را خواهانم.
بر ما و همه مسلمانان جهان و خصوصا دولت و ملت عراق است که کما کان دست به همت گمارده و هر چه زودتر به بناي ان حرم مطهر و ان بارگاه معطر بپردازيم و باشکوهتر و با عظمتر از اول انرا بازسازي کنيم تا نور هدايتي باشد براي دنباله روان نور و خاري باشد بر چشم دشمنان خداوند متعال و رسول و خاندان گراميشان(صلوات الله عليهم اجمعين) انشاء الله.
الامان از اين مصيبت الامان / گشت ويران خانه صاحب زمان / بارالها شد خراب ان مرقدي / کا رميده اندر ان جان جهان
اين مصيبت عظمي را به پيشگاه حضرت حجت(عج) وتمامي شيعيان و دوستاران خاندان ال محمد(صلوات الله عليهم) و بالخصوص اعضاي محترم اين کلوپ تسليت عرض مي نماييم.يا علي مدد
به نظر شما وظيفه ما در قبال اين مصيبت عظمي چيست؟

هیچ نظری موجود نیست: